A Zuglói Közbiztonsági non-profit Kft. szakképzett vagyonőrök közreműködésével látja el több önkormányzati- valamint a kerületben található intézmény védelmét. A szakmai követelményeknek megfelelően folyamatosan fejlesztjük kollégáink szakmai és informatikai ismereteit.
Képzett vagyonőreink feladatköre:
– a telepített épületfelügyeleti, biztonsági, tűzoltó és egyéb rendszerek, liftek kezelésére;
– a védett objektumba történő személyi és gépjárművek beléptetésére;
– illetéktelen személyek kiszűrése, valamint ezen személyek objektumba történő belépésének megakadályozása;
– a védett épület felügyeleti és gépészeti rendszereinek üzemeltetésére;
– valamint az objektumokban rendszeresített kulcsok, belépő kártyák kezelésére és nyilvántartására terjed ki.
Vagyonőr munkatársainkkal szemben támasztott legfontosabb követelmények:
– megfelelő színvonalú szakmai képzettség, informatikai jártasság;
– a törvényben előírt hatósági engedélyek megléte;
– erkölcsi feddhetetlenség;
– megfelelő fizikai állóképesség, pszichológiai alkalmasság;
– határozott intézkedés és udvarias fellépés;
Fenti követelmények megvalósulását biztosítja:
– humánpolitikánk;
– több lépcsős kiválasztási rendszer,
– képzési program,
– ellenőrzési folyamat,
– fizikai és egészségügyi alkalmassági követelményrendszerünk.
Vagyonőrök által használt őrszolgálati eszközök:
Vagyonőreink a szolgálat során a hagyományos eszközök mellett (opcionálisan tonfa, gumibot, gázspray, zseblámpa, alkohol teszter) számos objektumban már okostelefon segítségével látják el a szolgálatot, ezzel is növelve munkájuk hatékonyságát.
A biztonsági szolgálat jelenleg 30 főből áll, ezen felül 5 fő recepciós munkatárssal látjuk el szerződéses feladatainkat a vagyonvédelem területén.
Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának élőerős őrzését 2012. július 1. óta látjuk el.
Cégünk biztosítja a Pétervárad utca 11-17. szám alatti Okmányiroda recepcióján dolgozó 2-2 recepciós hölgyet is, akik az ügyfelek elsődleges tájékoztatásával, irányításával valamint sorszámok kiadásával segítik az okmányiroda működését.
- szeptemberétől a Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzat Polgármesteri Hivatalával kötött szerződésünk alapján ellátjuk a Bácskai utca 53. alatt működő Szociális Iroda ügyfélszolgálati időben való őrzését 1 fővel.
- január 1-től végezzük a Zuglói Egészségügyi Szolgálat Örs vezér terén és Hermina úton levő szakrendelő intézetetek épületeinek élő erős őrzését.
- december 1-től látjuk el az Anyakönyvi Hivatal ügyfélszolgálati idejére történő őrzés-védelmi tevékenységét, melynek következtében az ott dolgozók nagyobb biztonságban érzik magukat és az illetéktelen személyek kiszűrésre kerülnek.
- július 1-től a Zuglói Városgazdálkodási Közszolgáltató Zrt.-vel kötött szerződésünk alapján recepciós feladatokört is ellátunk a Pétervárad u. 11-17. sz. alatti létesítményükben.
- szeptember hónaptól kezdődően a Zuglói Városgazdálkodási és Közszolgáltató Zrt két telephelyén (Limanova tér 25., Pétervárad utca 11-17.) látunk el 1-1 fővel portaszolgálati és vagyonőri feladatokat.
Budapest Főváros XIV. kerület Zugló Önkormányzat felkérésére társaságunk ellát eseti vagyonvédelmi szolgáltatásokat is.